דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: עולים לצפון 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2798 פעמים ]

בכל שנה את האביב הישראלי ניתן לפגוש בשיא פריחתו באזור הצפון הירוק והפורה של ארצנו הקטנה. המאמר הבא יעסוק בהמלצה אישית שלי כיצד להוציא את המקסימום מחופשה בת שבוע בצפון.

ראשית, הרשו לי להמליץ בחום לפני שאתם יוצאים לדרך, לא לקחת את הרכב האישי שלכם כדי להתנייד במהלך שבעת הימים האלו. הרבה יותר משתלם וכדאי לפנות לחברת השכרת רכב בארץ ולשכור ממנה רכב שיתאים לטיול שאתם עומדים לעשות. מיד אפרט את היתרונות הקיימים בשכירת רכב, אבל לפני כן אתאר את היעדים שלדעתי לא כדאי לפספס במהלך חופשתכם בצפון, אם כי אין בהצעתי כדי לשלול יעדים יפים אחרים בצפון.

ראשית, אני ממליצה בחום לשהות במלון ולא  בצימר, אלא אם כן זוהי חופשה שבהגדרתה היא רומנטית ומטרתה לברוח מהכול ומכולם ולהתבודד לכמה ימים. במלון, בניגוד לצימר, תפגשו  נופשים כמוכם – משפחות או זוגות – שבאו כמוכם כדי ליהנות ולהירגע. מלון גם יעניק לכם שירותים כמו ארוחות חמות, סידור החדר, ספא ועוד. פינוקים קטנים שהופכים כל חופשה לנהדרת. יש הרבה מלונות יפים בצפון. ישנם מקומות מעט יקרים אבל לעיתים קרובות ניתן למצוא דילים אטרקטיביים באתרי האינטרנט השונים.

מבחינת יעדים, אני מאוד ממליצה לבקר בנחל דן, יש שם מסלול קצר ונוח שמותאם למשפחות, או לכאלו שלא רגילים לעסוק בפעילות ספורטיבית, וישנו גם המסלול הקשה והארוך יותר שלוקח מספר שעות.

מקומות  נוספים שכדאי לבקר בהם: עמק החולה, במיוחד בעונות הנדידה של הציפורים שם המראות מרהיבים ולא נופלים ממקומות מפורסמים בחו"ל כמו קאמארג המפורסמת בדרום צרפת. כמו כן, כדאי לבקר באזור הרי הגולן בחוות ובפינות חי, שם ניתן לרכב על סוסים, להאכיל טלאים ולראות בעלי חיים המאפיינים את האזור. מקום נוסף שכדאי לבקר בו בדרך חזרה הוא הכינרת, לאו דווקא לשחייה אלא כדי לסעוד באחת המסעדות המשובחות שיש על הטיילת, שם מגישים דגים טריים מכל מיני סוגים.

לא לשכוח גם לנוח ולהירגע, לא תמיד צריך להתרוצץ ממקום למקום כדי ליהנות אפשר גם להישאר בקיבוץ או מלון בו אתם שוהים, לשבת על הדשא ולקרוא עיתון או ספר טוב, ולאחר מכן להזמין טיפול פנים או עיסוי מפנק ממנו תצאו בריאים וחזקים.

וכעת, אסביר מדוע כדאי לשכור את שירותיה של חברת השכרת רכב בישראל. ראשית חברת השכרת רכב תיתן לכם רכב בטיחותי המיועד לנסיעות ארוכות. עם רכב כזה תוכלו "לחרוש את בכביש" מבלי לדאוג אם אתם שוחקים את גלגליו או לא. כמו כן, רכב מהשכרה יהיה נקי ומטופח וייתן לכם תחושה מפנקת של חופשה אמיתית. חברת השכרת רכב בארץ תדאג גם להעניק לכם את כל הביטוחים ההכרחיים לנסיעה. שכירת רכב בישראל היא גם נוחה במיוחד אם אתם נוסעים עם ילדים, כי אז הנסיעה תהיה בטוחה ונעימה והילדים יוכלו לישון כל הדרך עד המלון. כמו כן אם אתם נוסעים עם זוג חברים נוסף תוכלו לשכור רכב מחברת השכרת רכב בישראל עם חבריכם ולהתחלק בהוצאות.

שכירת רכב היא הדרך הבטוחה ביותר הנוחה ביותר ואף המהנה ביותר להתחיל את החופשה ולסיים אותה. במקום לקחת את האוטו האישי שלכם ולדאוג שהוא לא יעמוד בנסיעה מומלץ בחום לשכור רכב מחברת השכרת רכב בארץ לשבוע אחד ולנסוע בראש שקט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב